Update !



Haaaahh... baru harini aku berkesempatan untuk post something kat blog pink ni! Heheheheh.. hist! gediklah aku ni, asyik tukar template blog je. Kejap Simple Template, kejap Denim, kejap Blogskin. Oh, sumpah aku taknak guna Blogskin lagi! Pening kepala aku! Aku janji takkan ubah Template lagi. Hahaha. Boleh pakai ke janji tu? 


Jeng.. jeng.. jeng... inilah blog aku yang semalam! Bila aku tengok warna biru, sejuk mata memandang. Tapi, lepas aku blogwalking ke blog sorang blogger, ni. Mulalah aku terfikir... "cantiknya warna pink. Nak tukarlah!" tukar punya tukar. Tiba-tiba ...

ALAMAK !

Lupa nak simpan Template biru ! Haiyyaaa... =^=

Adoyaii.. menyesal gua.. Hmm..

Terlajak Perahu Boleh Diundur, Terlajak Perbuatan, Tanggunglah Sendiri!

Ok, blah dulu... BYEEE ! 


0 Sweet Strawberries: