Kebebasan !

Assalamualaikum !


Yay! Esok last sekolah..! Cuti semester pertama. Alhamdulillah.. Bolehlah aku rehat-rehat sikit :) tapi, seminggu je lah. 

Semalam, kitorang ujian Sivik ! Yes, semua orang tahu sivik tu senang. Oh, mungkin jugak ada yang susah. Siapa tahu? Tapi, kali ni aku boleh jawab dengan tenang and tenteram. Muhoohooo~~~ 

Penatnya aku buat header tapi, takde pon yang datang ambik. Percuma pulak tu. Hmm, mungkin header aku tu kurang menarik or? Apa-apa jelah. Aku bukanlah manusia yang sempurna. Aku manusia biasa juga. Pernah buat silap dan pernah buat kerja dengan tidak sempurna. Semua orang tak sempurna melainkan Allah s.w.t :) *thanks Alisya sbb sudi komen kat entry header tu!*

Alhamdulilah, aku dapat 2A dalam ujian topikal yang pertama ini! Oh, patah semangat aku bila cikgu Haraman kata lepas cuti nanti, ada ujian topikal 2! Huaaaaa!!! Arghhh! Berapalah markah PAI & GEO aku nanti. Huhhh.. binggung! Harapnya takdalah yang gagal. Amin...

Huiih, tak sabar nak tunggu esok! Weeee... lusa dah nak cutiiii! Bestnyaaa! Aku bebas! Bebas dari segala-galanya. Hahaha..! Takdelah. Esok nak ujian. KHB. -,- huuu~


0 Sweet Strawberries: