Eiii.. Gelinyaa ! ! !




Hah, cuba teka binatang apa yang aku lukis tu? Hahaha. Tipulah korang kalau tak boleh jawab. Ni cicaklah.. Eiii.. Geli guaaa.. Nak carik kat google, tak berani. Kang terjumpa gambar cicak yang 'scary', boleh pengsan aku dibuatnya ! 

Dulu, kan. Masa aku tengah duduk termenung kat tingkap.. entah apa yang difikir.. Tiba-tiba ! Arggh! Sekor cicak entah dari mana mucul dekat tingkap ! Aku apalagi? Arrghhh..! Terkejut nak mampus aku tengok makhluk tu ! Cis. Kenapalah kau muncul masa aku tengah senang??? >:(

Pernah dulu, 2 orang sepupu lelaki aku baling getah yang panjang tu. Dia bersambung-sambunglah. Ah, lantaklah! Aku tak tau nama dia. Getah tu, dia baling dekat aku. Hish! Nakal punya budak! Aku ingatkan cicak, terus aku menjerit-jerit bagai orang gila. Hisss.. gerammm aku! Ada ubi ada batas, ada hari aku balas!

 

Hah! Yang ni pun satu! Aku pun geli jugak dengan binatang ni. Oh, sorry. I mean, dulu. Sekarang tak lagi kot? Haha

3 Sweet Strawberries:

Onitsuka_hana said...

hana geli dengan lipas.:)

Farah Farhana said...

Oh, yeke. Hehe.. lipas tu, sy xgeli la. cicak tu hah. eii.. kalau boleh , sy xnak jumpa mukhaluk yg bernama cicak lagi '~'

Farah Farhana said...

*alamak, salah eja pulak! makhluk! Heheheheheh