Me, Myself And I


Hai, Hai, Hai. Yeay, tak sangka harini aku ada 1 kejutanlah. Hahaa.. Apakah kejutan itu? Haa.. Adalah. Rahsia. Alaa.. Tak da rahsia,rahsia lagi. Korang nak tahu ke taknak, aku nak bagitau jugak sebab, ni blog aku suka hati akulah! 

Oh, sorry semua. Aku tak berniat pun nak cakap camtu kat korang. Saja nak tulis. Padahal, hati ini cukup benci dengan perkataan tu. Sorrysorrysorry! *Ah, abaikan!*

Nak tau, tadi aku main facebook. Lepatu, aku pun terkliklah satu link. Link apa? Nama kawan aku la. Ain. Bila aku tengok kat Timeline dia, kan. blogspot. Eh, tu bukan blog ke. HAH? Blog? Ain ada blog? Laju je tangan ni klik link tu. Yeay, at least ada jugak kawan blogger aku. Classmate pulak tu. Jom singgah blog dia! 

Athieyra Blog Forever

Alahai, Ain. Jangan heranlah dengan segala post2 aku ni... semua ni luahan hati aku. Kat sekolah aku orang lain, kat umah lain. Hihi 

Sifat Yang Ada Pada Aku. Yang Aku Tahulah.

  • Pendiam (oh, yalah tu)
  • Kuat berangan, kuat termenung. (Ya, itu hobi aku. Masa tingkatan 1 dulu ada budak kata aku ni suka termenung. Jangan tak tahu, inilah raja berangan. HAHA)
  • Suka online (Yes, aku memang suka online. Sangat2 suka. Kalau orang suruh aku online 24 sekalipun, aku sanggup. Asal bil elektrik dia yg bayarkan. HAHAH)
  • Suka memendam rasa
  • Suka berleter
  • Tak suka main barbie :p
  • Suka warna pink. (Nak mengutuk? Ada aku kesah)
  • Tak suka budak yang berlagak, gedik, dan kecoh

Okey, aku tau aku ni seorang yang agak....? *sambung sendiri 

0 Sweet Strawberries: