Masa Untuk ... Bersihkan Kelasss !


 Assalamualaikum ... 


Hari ni aku ada aktiviti lagi iaituuuu ....

Kemas Kelas

Oh, kalau boleh aku taknak pergii sangat sangat. Harini aku nak berehat jee. Tapi, apa pulak kata kengkawan kalau aku tak pergi  

Nak tahu, warna kelas kami sekarang ialahh.. PURPLE ! Ada kawan aku kata, lepas kelas kami dicat warna purple, rasa sejuk je. Eh, dulu tak sejuk ke?

Aku tengok kawan2 mengecat, macam syok je kan. Tapi, tak sape yang nak suruh aku mengecat. Adakah sebab aku pakai baju warna putih atau... muka aku ni memang macam muka orang yang tak pandai mengecat?  huhuhu

Biasalah budak lelaki. Selagi tak kotor selagi tu la tak berhenti mengecat. Oh, maybe tak semua lelaki macamtu. Tu, hah. Si Haikal. Boleh dikatakan, seluruh rambut dia terkana cat. Ish2. Rajinlah sangat -,-

Hmmm... aku rasa, kalau kelas tak dikunci, tak hade gunanya~ yalah.. mana tau ada beberapa tangan yang tak pandai duduk diam mencoret sana sini. Kalau ya pun nak guna kelas orang, janganlah usik-usik barang kami. Tak kesian ke dekat kami ni? Susah-susah kemas kelas lepastu, engkau senang-senang sepahkan balik.
kalau tak suka, korang boleh blah je . Betul, tak?

BYE! 

0 Sweet Strawberries: