Kita Nak Tengok Delisa TAPI . . . . .



Assalamualaikum dan hello semua... 
Akak aku cakap, cerita ni sedih tapi dia tak nangis pun :p . Dulu aku teringin sangat nak tengok cerita ni. Akak aku dah beli dia punya vcd tapi kebetulan masa tu ada cerita batman, terus sepupu aku yang dua orang tu berkeras nak tengok cerita tu! CISSS tampor karang ! Padahal hampir SETIAP HARI dorang tengok cerita kartun jejejejejeje. Kalau aku, menyampahlah jugak tengok hari-hari.

Dulu, aku tak sempat nak tengok Cinta Kura-Kura sekarang Delisa pulak. Tu yang wat aku geram ni. Tak boleh ke nak bagi orang senang sikit? Dapat tengok sekali, jadilah! Dia tu, tengok cerita ultraman yang berulang-ulang kali tak apa pulak. DASAR...! Hih. Kasar pulak post kali ni.

Okey, setakat ni je. nanti kalau panjang sangat siapalah yang teringin nak baca. BYE

0 Sweet Strawberries: