Bye , Blog . Saya Akan Rindukan Awak Di Sana Nanti :")


Huaaahaha . . . Harini aku sedih campur gembira campur entah apa-apa lagi. Aku sedih sebab, aku tak boleh jenguk blog aku selama 4 hari . Mungkinlah.. Oh yeah. Mungkin . Sebab mana tau nanti aku berkesempatan untuk jenguk blog pink aku ni . Aku ni kadang-kadang tak menepati janji ! macam dulu , kata taknak tukar template blog tapi , tukar jugak . >:)

Oh ya , gembira pasal apa pulak ? Pasal ... tak lama lagi .. ada ... Kem Puteri Islam ! Wuhuuw ! Dah nak dekat setahun jadi ahli PPIM (Persatuan Puteri Islam Malaysia) baru sekarang berpeluang masuk kem . Tapi , kitorang terpaksa bermalam . Kat sekolah jaa . Aku harap budak-budak asrama baliklah ya . Sebab , adalah . Sekarang ni giliran Ain , Aimi , Nadia , Hikma , Hardie dan *lupa2 berkem . Minggu depan giliran kami pulak . Oh ya . Dorang tu kem kadet polis .

Kem hari Khamis . Lama lagi tuuu . Belum kem lagi dah mengemas barang dah aku ni . Eksitedlah sangat katakan . Nanti bolehlah dapat sijil . Haih takkanlah dah lama jadi ahli PPIM lansung takdak sijil . Malulah , kan .

Okey . itu je. Bye !

0 Sweet Strawberries: