Hari Ni Terlebih Rajin

Assalamualaikum dan selamat petang !







Semalam aku sedih gila. Sebab, ustazah macam tak benarkan aku pergi kem je. Bukan tak benarkan tapi, macam ade masalah sikitlah. Tapi, harini semuanya, alhamdulillah, baik :) 

TAPI . . .

Satu satu perkara yang buat aku rasa terkilan! Kawan aku, Alifah Ilyana tak boleh masuk kem! Huaaaaa! Kalau korang ade kawan baik sehati sejiwa, sehidup semati memang korang boleh rasa apa yang aku rasa. Yelah... setiap hari kiteorang same-same gelak, same-same bermasam muke, bermuram durja, same-same gile. Okey, entry ni bukan pasal kawan aku, key, key key?

Ok. Harini aku tengah sibuk tolong 3 orang kawan aku. *Ehh baik pulak aku hari ni. HEEE. Eh korang, aku buat entry ni bukan nak menunjuk-nunjuk tau, cuma nak kongsi satu 'kisah fesbuk'. NGEHEE~ Hah, sebelom tu, klik button pause dekat music belah kiri warna putih tu, dah, tekan play pada video ini dan korang bolehlah sambung membaca . ENJOY READING !







Episod 1

Sejak semalam lagi dia suruh aku bukak fb dia. Aku yang dah lama tak online ni pun, ON je. HAHA. Kalau nak tahu, mase aku tengah bukak fb si Syakirah ni tadi, tiba-tiba aku terkejut berok tengok request friends dia ! Oh Myyyy ! 200+ tuu.. Tak percaya? Hmm.. tengoklah buktinya ! :


Bagi yang dah biasa dengan request friends yang beratus ribu tu, tak heranlah, kan. Tapi, bagi manusia seperti aku yang baru pertama kalinya tengok request yang mencecah 300 ni, rasa macam terkeluar biji mata ! Dashyat , kawan aku yang sorang ni ! Banyak peminat betol :D

Sedang aku leka klik "SAHKAN" dekat semua request tu, tetiba, datang sorang budak yang nak chat dengan 'aku'. Lepastu, datang sorang lagi. Makkk.. nak buat cemana ni. Mesti dorang ni fikir yg aku ni Syakirah. Eh, mestilah. Facebook siapa, kan? Jadi aku pun layan jerr sebab dua orang budak ni kawan sekelas aku. WAKAKAKA ! 


Pssst ! ok tak gambar korea yang aku pilih untuk pic profile si Syakirah? :D 

*Episod 1 tamat*


Episod 2

Err.. aku tak boleh nak tolong Azah sebab.. aku tak boleh sahkan emel dia. 


Klik untuk tumbesaran.

*Episod 2 tamat*



Episod Akhir

Okey, fb kawan aku yang sorang ni takde masalah. Hmm.. bagus2. Hah, okey! Aku nak p kemas barang utk kem esok! Huuuu... 4 hari aku xleh jengok blog aku :( 

BYE, BLOG... MY FOLLOWERS.. MY FRIEND, MY FAMILY ... 
I WILL MISS U!!!



                                                                                                                                               



0 Sweet Strawberries: