Otakku "Didera" Lagi




Arghhh....!! Esok nak ujian...! Khamis lepas ujian PAI. K, masa ujian PAI tu, kitaorang taklah kelam kabut sangat sebab ustazah ada bagitahu. Suruh ulangkaji. TAPI... kitaorang tak sangka pulak yg cikgu Geografi kitaorang bagi ujian ! Oh My! Dahlah orang tak sempat nak baca nota! Kawan sebelah aku pun dah garu kepala. Aku apa lagi... nak taknak terpaksalah jawab... huhuhu


Lepas ni aku kenalah rajin menghadap buku. Pergi library tapi tak boleh baca novel dulu... selagi ujian tak abis, selagi tu laa aku tak bole main... ni baru ujian topikal.. belom lagi ujian SEMESTER PERTAMA !

Tapi takpalah.. kali ni cikgu baik hati.  Biasanya soalan Geografi ada 60, kan? Tapi cikgu potong sampai jadi 30... :) Hoho.. 

INSYAALLAH SAYA AKAN BUAT YG TERBAIK !!!




0 Sweet Strawberries: