I Miss U, WWCS !!!

Assalamualaikum !!!



Hai, all! Lamanya tak online ! Berapa hari ekk? 5 hari kot? Entah, tak kiralah pulak. Kalau boleh tiap-tiap hari online. Tapi, apa boleh buat? Nak ujian. Jadi kenalah belajar, belajar dan belajar. Tapi sayang, aku tidak serajin itu. Ulangkaji pun kadang-kadang je.

Tujuan aku online ni bukan untuk update blog. Tapi, carik short stories. Hari ni ingat nak p library tapi, DITUTUP. Uwaaa!! Dah alang-2 online, bukak blog sekalilaa. =b

Malam tadi, kite mimpi pasal blog ni tau. Terkejut gila aku tengok follower blog ni dah mencapai 89 orangss.. Muhohoho. Tambah satu lagi, 90 WOOO !! Tapi, semuanya hanya mimpi T^T

Ok, sekarang nak cerita pasal mimpi semalam pulak! Hehe!!!

Semalam, aku mimpi yang aku terlambat masuk kelas...!! Bingung gila waa. Mana tak bingung , bro. Cikgu awal-2 dan bagi amaran. Kalau datang lewat kena rotan 3 kali. Cikgu 'tu', kalau merotan memang berbisa! Eh, betul ke tak cakap aku ni. Hahaha. (tak pasti sebenarnya, tak penaa rasa.. huhu)

Lagi satu yang buat aku bingung. Ada sorang budak ni. Mengaku... yang dia ni kawan lama aku dulu. Hai, lam a sangat ke? Nama dia, aku ingat agi. Azam Hamdi . Huh, nampak beno nipunyee~ Setahu aku, aku tak pernah pon kawan dengan budak nama Azam. Ceh , ceh. Azam yg aku kenal ada 3 jee..


  1. Azam budak sekolah aku
  2. Azam Idola Kecil 2
  3. Azam (cita2)
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.. gila kut

K, aku tahu semuanya HANYA MIMPI ! Kawan akulah orang pertama yang tahu tentang ni. Kitorang ni memang tak boleh berahsia. Asal ada peluang bercakap, haa... habislah.. takde apa yang boleh dirahsiakan lagi.. Tapi, yang penting, kitorang janji sampai mati takkan cerita kat org lain. Tapi, tak semualah cerita yang kitorang kongsi. 

:D

0 Sweet Strawberries: