Ombak Rindu



Holla! ! !

OMBAK RINDU?
Adakah entry aku ini berkait rapat dengan NOVEL OMBAK RINDU?


Tidak! Sorry, ya. Aku tak cerita pasal novel tu sebab, aku tak pernah dan tak tahu lansung baca isi kandungan novel tu :)

Tapi, benda yang akan aku ceritakan sekarang ini ialah....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ni! Filem Ombak Rindu.. Haa, siapa-siapa yang pernah tengok cerita ni, sebut 'SAYA' ! Oops, jangan kuat sangat.. nanti orang fikir korang ni dah gila pulak... qihqihqih ->kidding<-

__________________________________________________________________________________

"Weyh, kalau kau tengok filem ombak rindu, tu.. Hmmm! Sure kau nangis punyalah!"
"Semalam, kan.. Aku tengok ombak rindu dengan mak aku.. Kitorang nangis-nangis, wooohh... sedih ,huhuhu"
"Perghh!.. best gila ombak rindu! Nangis air mata darah aku dibuatnya!"

__________________________________________________________________________________

Hew hew.. ayat-ayat itulaa yang selalu(takdelhasangat) aku dengar lepas filem ombak rindu ni ditayangkan di panggung wayang gambo (Pawagam) agaknya dah berapa kali aku tengok filem ombak rindu ni, yaa.. emmm 3 kali kot... Tapi, tak pernah pun nangis-nangis cam orang-orang yang dekat atas tu? Adakah... aku ni tiada perasaan? Mustahil! Mungkin sebab aku tak menghayati jalan ceritanya, tak? Mungkin.....


Sekarang ni ombak rindu dah popular.. siap ada lagu lagi..


Lagu ni pun agak best jugak.. 









KbYes!



0 Sweet Strawberries: