Tak Lama Lagi ... Tak Lama Lagiii !!!


Hello- helo?? Apa yang tak lama lagi nii?? Siapa tahu, senyum sikiit dan siapa tak tahu, jom baca entry ni sampai abis....


Tapi, sebelum tu... Nak tanya sikit. Barang- barang sekolah dah dibeli ke belum? Kalau dah, baguslah ya. Kalau belum.. haa, cepat- cepatlah beli yaa. Nanti tak sempat pulak.. ^^Y

Entah apa yang buat aku semangat sangat nak p sekolah ni. Dulu, hmmm.. Payah sekali.. hari- hari macam tak semangat je.. Mungkin ini adalah satu pertanda yang baik? Aminn.. Mudah- mudahanlaa masin mulut aku nii.. HEHE.

Kalau dapat kawan baru, seronok tak? Mestilah seronok, kan? Kalau tak seronok pun, korang akan rasa best, happy, ceria dan apa- apa jelah!
Tapi, kalau dapat kawan baru yang baik, peramah, bijak, cantik(perlu ke??), sopan- santun, berbudi bahasa kan baguss! Tapi, kalau dapat kawan yang..... burukkk! Bukan buruk yang, ni..


Tapi, buruk perangai, sikap... Huh, kalau ada kawan yang buat benda yang tak senonoh kat belakang aku, seribu tahun pun taknak mengaku kawan.. Tol??

Ehh, apasal tiba- tiba cakap pasal kawan pulak ni... Haiiyak -_-"

Hemm, cakap pasal sekolah ni... Apa yang paling korang tak suka? Cikgu garang? Kawan tak baik? Buli...? HAH, buli?! Uih.. Aku paling tak suka yang tu. Macamlah dia tu gangster sangat sampai nak buli- buli orang. Boleh blah laa..

Sekarang, cakap pasal kerja rumah pulak. Errr,, tak jadi. Tutup bab! Kita berhenti setakat ini... KEHKEHKEH... byess... Assalamualaikum !



2 Sweet Strawberries:

Alisya said...

lawak bebeno muka dia.. hik hoks! :P

Farah Farhana said...

@AlisyaHahHaH