Heeeiii... Berdebarnya aku... Dup dap dup dap ~


Seminggu saja lagi, seminggu saja lagi!! Sekolah akan dibuka... Arghh! Hish aku ni.. Tak habis-habis nak cerita pasal sekolah. Tak bosan ke? Tak! Sebab, suka ati akulah.

Sebenarnya, apa yang menyebabkan aku jadi berdebar-debar ni? Apa? Apa? Nak tau?? .................................................................................................................................

Okaylah.. Aku bagitahu...

Sebenarnya, aku ni macam.. rasa tak yakin nak pergi sekolah. Rasa macam ada sesuatu yang buat aku serba tak kena. Macam.. macam.. jumpa pempuan gedik nak mampuslah sangat, buli, cikgu garang mengalahkan singa, kawan tak boleh dianggap kawan dan macam-macam lagi, ah!Ceh, dulu bersemangat sangat. Tapi, kan.. Bila difikirkan balik. Buat apa nak fikir yang bukan-bukan?

Cuak? Adakan aku ni selalu rasa cuak? Adalah sikit.. kadang-kadang je.. Ok, biar aku fikir dulu... Fikir... Fikir... Sampailah termenung jauh...

1. Kalau jumpa kawan yang berlagak besar, jangan takut dan lemah bila berhadapan dengan dia.. SEBAB :
- Dia pun manusia macam kita jugak
- Sama makan nasi
- Hanya Tuhan saja yang patut ditakuti, kan???
- Sekolah tu bapak dia punya ke? Tanya diri sendiri
- Kalau dia bercakap kasar dengan kita, apa salahnya kita cakap kasar sikit dengan dia. Sikit je pun..
- Tak payah dilayan sangat manusia camtu

Yalah... Bila aku fikirkan balik... Betul jugak apa yang aku taip ni.. Hmmm.. Aku akan cuba sebaik mungkin! Aku taknak jadi budak lurus bendol, aku taknak jadi budak 'bodoh', aku taknak jadi budak baik sangat, aku taknak jadi lemah lembut tahap maksimum, aku taknak senyum sepanjang masa (Haizzz..).. Aku nak jadi tegas.. Tapi, boleh ke ?? 9_9

0 Sweet Strawberries: