Selamat Tahun Baru Semuaaa!


Hye, all! Selamat tahun baru yea. Waaa, sedar tak sedar, hari ni aku dah masuk Tingkatan 2 weyy.. Tapi, umo masih 13 tahun.. terpaksalah tunggu bulan disember nanti. barulah umur cukup 14 taon. HOHOH. Semalam, kan.. famili kitorang panggang ayam.. hotdog..Uishh.. sodap! Sampai nak meletop perut aku ni, hah.. 

Okay, cakap pasal tahun baru ni.. korang ada tak tanam azam di hati korang tu.. Maksudnya, azam untuk tahun ni laa.. K, sekarang korang nak tau, tak.. apa azam aku tahun ni.. HoHosh..

P/s : Lepas baca jangan gelak.

  • Taknak jumpa budak gedik / berlagak kat sekolah nanti
  • Belajar rajin-rajin x') insyaallah....
  • Taknak buang blog lagi.. sebab, malas nak buat blog baru.. 
  • Aku taknak bermusoh2 lagi.. Kita nak kawan je
  • Taknak jadi budak 'nakal'.. nanti kena cubit telinga camni pulak..

Haha.. kesian deh..

Okaylah.. aku rasa itu je, kot.. Sebenarnya banyak lagi ni... malaslah nak taip..  

Bye-bye 2011.. Welcome 2012 :)


0 Sweet Strawberries: