Banyaknya Kerja !!!




Stress!!! Selesai satu tugasan, datang lagi dua! Adooii! Hmmm.. Mungkin inilah agaknya ... COBAANNN...
Haih, sabor jelaa~~~ Bukannya aku sorang je yang jadi 'mangsa' . Kawan-kawan aku yang lain pun jadi 'mangsa' jugak... Hai.. Sabar je lah, kengkawans!

Bulan ni, kitorang kena buat dua kerja folio dua kerja kursus! TENGOK ! Berdouble-double kerja kitorang ! HEBAT bukans? Yalahh... kitorang ni kan 'rajeeenn'. Rajin konon.. malas adelah! KK! Jangan malas-malas! Kalau malas buat kerja, kena hukumla jawabnya...

ISH! Tetiba je aku rasa rindu pulak nak tolong Cikgu Khamisiah handle buku-buku teks yang baru lagi muda tu. HAHA. K, aku mengaku.. aku bukannya rajin sangat bab menolong ni.. Apalagi tolong handle buku teks yang berlambak tu.. boleh dikatakan penuh satu bilik dengan buku teks... Yang buat aku seronok semacam kat situ ialaaahh!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kat sana ada novel, woooh! Boleh baca bila-bila masa aje. Cikgu tak marah... sebab, kita bukannya nak makan buku tu. Kita cuma membaca je... "Bacalah... bacalah mari membaca.. jadikan membaca budaya kita..!" Yalah... nak pinjam dekat library sekolah, takut cikgu tak kasi pulak... Ini jela peluang yang ada.. Ingat.. Peluang hanya datang sekali sahaja!



0 Sweet Strawberries: